1

Preci iepakojiet originālā iepakojumā un pārliecinieties, ka tā ir pilnā komplektācijā. Prece tiks pieņemta tikai gadījumos, ja tā būs jauna, nelietota, bez vizuāliem un tehniskiem bojājumiem.

2

Aizpildiet preču atgriešanas anketu un pievienojiet sūtījumam vai arī ieskenētu atsūtiet uz e-pastu [email protected]

3

Gadījumā, ja preces apmaska ir veikta skaidrā naudā sūtījumam pievienojiet kases čeku (oriģinālu), Čeka kopiju atstājiet sev. Ja pirkums veikts ar bankas pārskaitījumu - pievienojiet preču pavadzīmes kopiju.

4

Lai nebojātu oriģinālo iepakojumu, neliela izmēra preci iepakojiet transporta kastē. Liela izmēra produktus iepakojiet tā, lai kurjerdienests to transportēšanas laikā nesabojātu. Paku nosūtiet uz adresi:Rīga, Ilūkstes iela 24, LV-1082 , sūtījuma saņēmējs SIA Micon.

5

Par preces nosūtīšanu lūdzu mūs informēt e-pastā [email protected]

KĀDOS GADĪJUMOS VAR ATGRIEZT PRECI


Pircējam ir tiesības atgriezt preci 14 dienu laikā no saņemšanas brīža. Prece jāatgriež tādā pat stāvoklī kādā tā saņemta no pārdevēja - oriģinālā, nebojātā iepakojumā. Precei jābūt jaunai un nelietotai. Preces iepakojums var būt atvērts un preci pircējs var izmēģināt, ciktāl tas nepieciešams, lai saprastu, vai prece atbilst pircēja vēlmēm, bet ne vairāk, kā preci būtu iespējams izmēģināt mazumtirdzniecības veikalos.


Ja saņemot preci neesat pārliecināti par tās atbilstību Jūsu vēlmēm, lūgums to pārbaudot neveikt kādas manipulācijas, kas varetu samazināt preces vērtību: piem: instalēt datora programmas, mobilajā telefonā ievietot SIM karti un to reģistrēt operatora tīklā, gaisa mitrinātājā ieliet ūdeni.

Preces, kuras nevarēsiet atgriezt 14 dienu laikā: Higiēnas preces ar atvērtu iepakojumu (zobu birstes, epilatorus, bārdas mašīnas utm.), programatūra ar atvērtu oriģinālo iepakojumu.

Gadījumā, ja atgrieztajai precei tiks konstatēti trūkumi vai bojājumi SMARTBOX.LV patur tiesības neizmaksāt pilnu summu par atgriezto preces.

Atgriežot preci 14 dienu laikā veikals SMARTBOX.LV neapmaksā transporta izdevumus par preces nogādāšanu SMARTBOX.LV birojā.


Gadījumā, ja nopirktā prece ir izrādījusies brāķis vai neatbilstoša solītajam - tās īpašības būtiski atšķiras no SMARTBOX.LV mājas lapā aprakstītajām, Jums ir tiesības šo preci atgriezt vai pieprasīt tās apmaiņu.

Šādos gadījumos lūdzam nekavējoties sazināties ar SMARTBOX.LV veikalu un e-pastā informēt par neatbilstību / brāķi. Gadījumā, ja prece tiek atgriezta, 14 dienu laikā no preces saņemšanas veikals SMARTBOX.LV jums atgriež samaksātos naudas līdzekļus.

Lai iepazītos ar Jūsu pircēja tiesībām un konsultētos neskaidros jautājumos, iesakām vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā:

http://www.ptac.gov.lv/


Garantijas noteikumi


Garantija ir spēkā, ja precei tiek uzrādīts garantijas talons un/vai pirkuma apliecinošs dokuments (garantijas talons ar pavadzīme). Atsevišķi ražotāji preču komplektāciju nenodrošina ar garantijas talonu, tāpēc kā garantijas dokuments tiek uzskatīts pirkuma apliecinošs dokuments un mūsu izsniegts garantijas talons. Informācija par ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei ir meklējama preces aprakstā vai ir iespējams pajautāt SMARTBOX.LV pārdevējam.

Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai mājsaimniecībā. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš. Garantija tiek nodrošināta autorizētos servisa centros. Servisa centru atrašanās vietas ir atrodamas katra ražotāja oficiālajā mājas lapā. Taču, ja Jums rodas kādi jautājumi vai neskaidrības, ar prieku Jums palīdzēsim.

Servisa centri NEATBILD par datu drošību Jūsu nodotajai precei remontā. Lūdzu, nokopējiet datora, telefona vai citas ierīces atmiņu un saglabājiet to!!! Garantijas nosacījumi nav spēkā, ja prece ir patvaļīgi remontēta, tajā nokļuvis ūdens vai kāds cits šķidrums (uz precēm, kurām norādīts par ūdens izturību tas neattiecas - pulksteņi, zemūdens kameras, fotoaparāti u.c.), bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ un precēm netiek veikta regulārā apkope, par kuru ir norādīts instrukcijā - piemēram, šujmašīnas. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ un tie ir: - precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi; - prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā; saskrāpētas, ieplaisājušas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju; - ja bojājums radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi; - ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas; - dabiska elementu nolietojuma gadījumos; - ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (piemēram, kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus; - papildus aprīkojumam garantija netiek piemērota - baterijām, austiņām, savienojošiem kabeļiem, lādēšanas ierīcēm, pultīm); - ja preci pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem); - garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā. Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet pircējs atsakās no maksas remonta, tad pircējam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un pircējs saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja pircējs piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.

Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktās tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci

Autorizētais servisa centrs ir oficiālais preču zīmes servisa pārstāvis. Autorizēto servisa centru sarakstu Jūs varat apskatīt šeit. Atrodiet savu preču zīmi, un izvēlieties autorizēto servisa centru. Līdzi ņemiet pirkuma dokumentu. Par garantijas dokumentu kalpo pavadzīme, kura ir Jums e-pastā,kuru norādījāt, veicot pasūtījumu.

Garantijas remonta ilgums atkarīgs no katras preces vai bojājuma individuāli. Ja precei ir maznozīmīgi bojājumi, prece tiks salabota ātrāk, arī ja to nogādāsiet autorizētajā servisā. Garantijas remonta ilgums var tikt pagarināts, ja nepieciešams gaidīt detaļu no ražotāja. Prece var atrasties garantijas remontā līdz 30 dienām. Gadījumā, ja termiņš tiek pārsniegts, tas tiek individuāli saskaņots.


Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi [email protected] vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Rīga, Ilūkstes iela 24, LV-1082. Sūdzība tiks izskatīta 15 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- iesnieguma iesniegšanas datumu;

- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.